Rymdreglage - Old Style


Svenska grabbar åker skidor


perrra87 har lyssnat på era önskemål och visar upp resultatet!


Vad som händer i skogen på natten


Joe Goes Soccer


Chris Brown - American Superhero


Kul att spela Air-soft när man har den där killen i motståndarlaget!


Förhoppningsvis vann vi kriget!


Sony Authentication Power Outlet Recognizes Users and Devices


Fredag!

Hallå på er! Jag har precis gjort en smarrig kebabtallrik. Träningen igår gick bra och umgänget på kvällen var trevligt. Idag är det slutat på veckan och då blir det fest:) Om någon timme ska jag cykla till Henrik och börja tagga för. Hur ser er kväll ut?

Nu kan man snart fokusera helt och hållet på sex i baksätet!


Speed paint skills


Denna dag

Hej till allihopa och hjärtligt välkomna till min senaste websida. Nu är det dags att skriva något på bloggen istället för att bara posta videor, knepigt att komma på vad bara. Men lite kort om mig ; Jag är en 17 årig tjej som studerar på gymnasiet, estetisk linje. Just nu har jag precis kommit hem från plugget, trevligt med korta dagar:) Lite senare i eftermiddag ska jag köra och träna och ikväll ska jag träffa min farfar. Hoppas att jag har ork att hålla bloggen uppdaterad, blir nog en del filmer.

Battlefield 3 - At the bottom of Wake Island


Klassiker: Y U heff to be mad?


Holländsk man kan inte sluta skratta efter en operation


Viva La Vida cover i Minecraft


Snubbe med en udda relation till sin soffa..


Dagens musikvideo (Stötande text)


Mer bilder från bostadsområdet i USA som fick oväntat besök


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0